嗨,香港既坤迷你地好,我想問下香港有冇一D類似 England 果種 holiday maker 甘既 plan?hmmm....我響工程部門度做副經理,做左9年幾,日日返工對住部電腦同機器絞盡腦汁霖方程式霖到好閑左,甘落去白頭髮都會多幾條,所以打算出年去外國旅居工作流浪一年去體驗一下各地既風土人情及民生百態。 霖黎霖去,Greater China Region (GCR) 應該會係我既首選,遲D有機會先之再考慮歐洲等地方。因爲我對中國感覺到好陌生,想多D了解下中國既時事動態同大環境,所以選擇左GCR。我JOIN呢個FORUM都係想了解下大陸多D野,無論係小城大事或大城小事都好,中國對我地黎講確實真係好疏離,總是這麽近卻又那麽遠,對大陸既娛樂新聞等資訊所知無幾,10個有10個可以話唔知中國有乜野歌影星。舊年開始好左D,因爲收睇到某些中國衛視,總算對大陸有些少認識,唔再係香港衛視獨霸一方 :P 再認真霖下,香港應該會係GCR中最理想既落腳地,因爲毗鄰中國大陸同澳門,平時飛去臺灣、日本同韓國玩話都無甘易,旅費仲十分超平,香港可以話係一個worldwide accessible既好平臺,最重要係冇一D好似臺灣果種剪不斷、理還亂既中臺政治糾紛同歷史包袱。最緊要都係香港係一個quite happening既地方,比新加坡果種繁榮富裕但沉悶萬分既lifestyle要黎得精彩百倍。 08年又係中國既奧運年,好想去果度湊下熱鬧同見識下呢個千載難逢既盛事,果陣時既氣氛一定非常高漲,仲可以看盡各國既人生百態。我最想搵既會係果D輕鬆、冇乜壓力同唔駛下下對住部電腦做野既工作,唔....應該講我想對住多D唔同國籍既人交流instead of all kinds of dull machines同苦悶既機械語言。唔知係咪要做酒店先之可以見識各色人物。 因爲甘,我先之可以relax及得閑時可以到四處瀏覽同觀光,處身感受下當地既事與物。一句講曬,唔志在搵錢(最緊要夠錢交租就阿彌陀佛因爲香港寸金尺土),只在乎遊玩。
以下的 website(香港政府一站通)不知可否解決你的問題: 認真唔該曬,岩岩去瀏覽下,what an informative 1-stop HK web portal,發覺香港D工作時間認真長,好似好多專業工作例如工程師或管理層人員等都唔需要大專學位或碩士文憑以上,只需form 5-7就掂,有D奇怪。響呢度冇張沙紙淨係可以做一位普通clerk或office assistant,可以話仕途暗淡,前路茫茫,錢途坎坷 :P 霖霖下香港都唔係甘適宜旅居,大部分時間都做野,仲邊有時間四處瀏覽同觀光,到頭黎一樣神經緊張:'( At the end, it also defeats my original work-cum-travel plan, anyway, thanks again
因爲香港 is in the most strategic location yet having the best open policy in GCR. 好奇怪,響大馬,跨國集團通常都係福利高、待遇好、工作穩定有計劃、冇乜壓力,相比local chinaman company就時常要做到隻積甘,冇乜長遠策劃,抖一分錢要付出十倍努力,唔體恤員工兼刻薄,我地叫呢D做 typical chinaman culture (典型華人企業文化),老細永遠都係大贏家,員工只係賣命既 coolie :'( 香港有甘多國際企業兼吸取西方以人為本既管理方式,應該會好人性化至岩,點解會甘辛苦,非常唔明:o 對北京同上海既環境唔熟,而且無香港甘everywhere accessible,所以霖住先係香港落腳,周末時就北上大陸或飛去周邊國家遊玩。呢度有出售來自香港既旅遊雜誌,wow由香港去台韓日等trip既旅費真係好平,少過一千港幣,所以之前霖住落腳香港就可以平價時時穿梭東亞地區遊玩啦。 不過美夢破碎了,點解香港D工作時間甘長?大部分都係5日半,有D仲係朝九晚六,有D做足6日full day,真係好恐怖啊 :L 甘做法,同新界D牛冇乜分別 :Q Ooops,兩日假期就甘放完,又要重新投入苦海了無出期,真係一返工就想放假 :lol
偶这个粤语小白看的一头雾水,默默爬~ [/quote] Ooops, sorry, this is originally intended for hongkie,就簡略一下,並無不良意圖,因明年頭想以香港作為旅居工作基地遊玩整個東亞地區直到北京奧運,所以想知道香港政府有沒有類似歐美國家那種holiday maker政策。 因常聞香港的生活和工作環境過於緊湊,北京和上海或會更好。看了亞洲周刊有關内地的網管報導後,這會影響我的本土投資和資料收集,By the way,甚討厭被監視 :Q 臺灣也不錯,可是臺灣好像不能直通大陸,諸多限制而澳門又太小了。整個大中華地區,唯獨旅居香港最爲理想。周末時可以北上大陸或到澳門觀光消遣,還可以時常廉價飛往臺日韓暢遊,就是喜歡香港的ease of worldwide accessibility, open policy, freedom of speech and information exchange. 大陸的硬體建設雖然一日千里,但是人文軟體方面卻..........:'( 看來還是要幹囘工程師這老本行才能join本土企業飛去香港。對了機器9年多,就是感到厭惡了才萌生一種想 “逃” 的感覺,要 “向世界出發” :D
係呀,我都係貪香港夠曬熱鬧同happening兼最重要既一點就係 -->《奉行超級開放政策》, 若冇記錯,香港已經連續13年獲得《全球最自由經濟體 The world's freest economy》ever since the inception of the index of economic freedom in 1995ictory: 因爲開放,海納百川,香港先之甘有朝氣